Увага! Інфузомат в клініці! Лікування на сучасному рівні!

Вересень 23, 2020 0
hospital-840135_1920-1200x800.jpg
🏥В клініці гематології Doctor Smart можна отримувати внутрішньовенні струминні💉 або крапельні ін’єкції💉 на сучасному рівні!
👆👆👆Дуже важливо дотримування стабільної концентрації ліків та швидкості потрапляння лікарського засобу до організму людини!
👉👉👉Особливо, це важливо при хіміотерапевтичному лікуванні!
🩺В нашій клініці, завдяки наявності спеціального пристрою – інфузомату, це можливо!
👩‍🔬Інфузомат – це пристрій, який призначений для розрахунку швидкості подачі ліків за певний проміжок часу, з ПЕВНОЮ КОНЦЕНТРАЦІЄЮ. Всі параметри апарат регулює самостійно. Завдяки цьому, потрапляння ліків до організму відбувається у більш фізіологічних та безпечних умовах.
❓❓❓Чому це важливо?
📈При занадто збільшеній швидкості подачі – ліки можуть потрапити до організму швидше, ніж потрібно та спричинити токсичну дію на вени, а при регулярних курсах терапії, ми повинні максимально зберігати вени, для подальших життєво важливих маніпуляцій.
⌛️⏳При занадто низькій швидкості подачі ліків – збільшується час перебування «під крапельницею», що додатково завдає психологічні та фізичні незручності!
📌📌Під час отримання ін’єкцій Ви маєте можливість знаходитись у комфортних умовах, отримувати лікування зі задоволенням!
🎥📺Якщо у Вас є улюблена передача або фільм, Ви можете переглядати їх під час маніпуляцій, так час плине швидше.

👩‍🔬⭐️📕Наша клініка постійно вдосконалює свої можливості згідно зі сучасними світовими стандартами.
🚀🚇Адже, лікарі регулярно відвідують різні клініки Європи та Америки для безперервного професійного розвитку та розвитку медицини в Україні!

⁉️Ви вже отримували в нас лікування та маєте якісь побажання, зауваження?
🖊Ми будемо Вам вдячні, якщо Ви їх напишете! Адже, постійне вдосконалення та максимально ефективна робота – це наша мета!
👆👆👆Звертайтесь, за більш детальною інформацією у Doctor Smart! м. Львів, вул. Генерала Чупринки, 56.
⏱⏰Працюємо з 9.00-20.00 (Пнд-Сб).
📱📲☎️Телефонуйте +38-097-215-55-00